Illustrationer och tv-shower!



Waah ... Tror faktiskt jag kan bli nöjd med dessa när de är klara. Tror jag kommer göra fler än en version dock och någon måste jag ju bli nöjd med. Detta är bara en WIP, tänkte bara lägga upp något så ni kunde se och för att jag inte lagt upp något intressant på länge. Hihi... (Tittar på en tv-show så illusterar bara i pauserna)

Men jag har i alla fall börjat skrivit på min bok nu, hunnit skriva två och en halv sida på prologen/Kapitel ett, nice va?! Så jag skrev ut den idag och ska höra med några klasskompisar om de kan tänka sig att läsa igenom det, jämt för att se om jag missat något stavfel eller om något låter konstigt.

I alla fall så är det snart helg och då ska jag köpa ett skydd till min mobil, eftersom jag alltid lyckas repa baksidan. Och så ska jag äta på restaurang med familj och farmor ocg farfar. Det är deras bröllopsdag på söndag, så man måste ju gratulera dem!

Hoppas ni får en bra helg :)(Vi får se om det kommer upp något mer här i helgen)

Kommentarer
marina säger:

Herregud! Du ritar jättefint! :o

2012-02-18 | 11:58:19
Bloggadress: http://copypaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback