Uttråkad

(Har tagit bort någon eller några frågor)

Hittade denna hos ISA min klasskompis, det är också henne jag gör ett porträtt av :)

1) FEM SNACKS DU GILLAR:
Hm ... Naturgodis, choklad, lakrits, amerikanska linser och säkerligen något mer som jag inte kan komma på just nu x)

2) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ:
Alltså om inte barnsånger räknas så kan jag inga hela låttexter, kan bara bitar av dem :)

3) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Flytta till Sydkorea, köpa mamma och pappa ett nytt hus, spara, skänka lite till någon fond som behöver och spendera dem på min familj :)

4) FEM SAKER DU TYCKER OM ATT GÖRA:
Rita och måla, skriva, läsa, lyssna på musik och dagdrömma.

5) FEM DÅLIGA VANOR:
Jag har svårt att ta tag i saker(typ skolarbeten och att va med vänner), jag skjuter gärna på saker, har beslutsångest(en hemsk sådan också), jag vågar inte visa mina skrivna/målade verk för någon(nästan) och jag är ganska lat ^^

6) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA:
Päls, tröjor med jätteurringning,, hm.. det finns säkert mer men kan inte komma på sådär på rakarm. 

7) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min dator, min Ipod, min mobil, papper och penna och böcker :)) <3

(Har tagit några dagar att fylla i denna xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback