New years promises and end of school?

Förra nyår gav jag mig själv godis löfte, så hela 2011 höll jag mig undan från godis. Så nu undrar jag, trots att det är lite sent, vad man kan tänkas ha för nyårslöfte 2012. Jag har ju gått och tänkt på det ett tag nu, men jag tror äntligen jag hittat något som passar. Från och med februari kommer jag enbart få äta godis en gång i månaden(en helg alltså). Eftersom jag inte vill ha ett helt års godisförbud igen så ger jag mig tillåtelse att äta något litet en gång i månaden.

Dessutom så går jag ju sista året på gymnasiet, det är så himla mycket att tänka på då. Vad ska man göra efter skolan? Ska man jobba? Ska man läsa vidare? Ska man bo kvar hemma? Ska man flytta?  Det är så himla mycket att tänka på att jag börjar bli lite smått förvirrad. Jag har dessutom tänkt att bo hemma tills jag har läst färdigt, men så tror jag inte att universiteten tänkt. Skämt åsido. 

Så, vad har du för nyårs löfte? Och vad tänker du göra efter gymnasiet?

Ursäkta det tråkiga inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback