Piip piip piip

Sitter och dricker varmchoklad just nu!

Men usch vilken hemsk kväll jag hade igår, trodde jag skulle dö. Nej, det var inte riktigt så allvarligt. Men jag måste medge att jag blev så himla arg igår när min Ipod bestämde sig för att inte fungera och behövdes återställas. Varför?! Varför?! Jag som bara skulle ladda in lite ny musik. Men icke sa nicke. Idag fick jag alltså klara mig utan min älskade Ipod, det är första gången på åtminstone två hela år som jag inte haft med mig Ipoden till skolan. Och nu vet jag varfr´ör jag verkligen behöver den på morgonen. Promenaden till och från skolan var verkligen den tråkigaste jag någonsin haft. Haha...

Men det skulle visst inte vara nog utan jag ska ha ett höger öga som rycker stup i kvarten också. Riktigt irriterande. Hade hoppats på att det skulle ha slutat idag. Det var ju inget imorse när jag gick upp, men när jag satt på matten kom det tillbaka. Ironiskt.

Men det har hänt lite bra saker ändå idag! Jag har insett att jag faktiskt kan en massa till historia provet imorgon plus att jag kunat skriva ner ännu mer till boken. OCH jag ska fixa Ipoden idag! :)

Oj oj, det kändes som ett väldigt negativt laddat inlägg detta så jag bjuder på gammal mobil bild på mig och syrran, Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback